FAQs

 ·                     Què és l'arxiu del Museu Marítim?
L’Arxiu és el servei del Museu Marítim de Barcelona encarregat d’organitzar el sistema de gestió documental de l’entitat i de custodiar, gestionar i difondre els fons arxivístics. 

També s’ocupa dels fons procedents d’altres institucions, empreses i persones físiques que ingressen en el Museu documentació provinent de la seva activitat i de l’exercici de les seves funcions.

·                     Especialitzat?
En història marítima i naval, comerç marítim, marina mercant i de guerra, ports, evolució històrica de tot tipus de vaixells, cartografia, pirateria, naufragis i salvament marítim, art marítim (pintura, fotografia, literatura marítima).

·                     Quin és l'horari de l'arxiu?
Matins de dilluns a divendres, de 10 a 14 h
Tarda de dimarts, de 14 a 18 h

·                     És possible accedir a l'arxiu fora de l'horari?
Sí. Heu de concertar cita prèvia amb els arxivers.

·                     Com puc saber si teniu qualsevol tipus de document a l'arxiu? 
Consultant els inventaris de l'Arxiu o bé adreçant-vos directament, telefònicament o per correu electrònic al seu personal.

·                     I si no trobo el que busco, què puc fer?
Pots adreçar-nos un missatge amb la teva consulta o trucar directament a l'Arxiu.

·                     Quins serveis ofereix l'Arxiu?
A la secció "Activitats" trobareu les darreres novetats i serveis que ofereix l'arxiu.

·                     Teniu llistes de passatgers?
Tenim algunes llistes de passatgers. Podeu fer la consulta si us adreceu a l'Arxiu.

·                     Teniu alguna pregunta? 
Deixeu-nos una pregunta i us la respondrem.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada